Menu Zamknij

FAQ

Półkolonie: Tak. W kwocie, którą rodzic płaci uwzględnione są obiady, podwieczorki oraz niegazowane napoje w dowolnych ilościach (soki, woda mineralna). Jedynie zaopatrzenie dziecka w drugie śniadanie jest obowiązkiem rodzica.

Nie.

System bonów turystycznych nie obejmuje naszej działalności (edukacyjnej).

Zdecydowanie tak. Posiadamy 8-letnie doświadczenie w organizacji półkolonii, przeprowadziliśmy przez ten czas (zarówno w ferie, jak i w wakacje) około 50 turnusów półkolonii, mamy wystarczające doświadczenie w ich organizacji i prowadzeniu. Każdy turnus półkolonii podlega rejestracji w Kuratorium Oświaty. Podczas wielu z nich przeprowadzane były kontrole, zarówno z kuratorium, jak i z Sanepidu, które nigdy nie wykazały uchybień. Zapisując dzieci do Happy Robot możecie Państwo mieć pewność, że dzieci są bezpieczne i znajdują się pod opieką wyszkolonych osób.

W chwili obecnej przyjmujemy zapisy wyłącznie na cały turnus (5 dni). W tym przypadku należy skontaktować się z nami na 2-3 dni przed rozpoczęciem turnusu, ponieważ w miarę wolnych miejsc będzie można zapisać dziecko na pojedyncze dni. Cena za niepełny tydzień jest liczona proporcjonalnie do pełnej kwoty turnusu.
Przykładowo:
w związku z nieprzewidzianą sytuacją rodzinną potrzebują Państwo opieki dla dziecka na czwartek, zgłaszają to Państwo telefonicznie, i wypełniają odpowiedni formularz na stronie. W czwartek rano przyprowadzając dziecko uiszczają Państwo opłatę w wysokości 1/5 pełnej kwoty turnusu, odpowiadającej opłatą za jeden dzień.

Tak. Należy jednak mieć na uwadze, że dzieci podczas naszych półkolonii zwykle dobrze się bawią, a zabranie ich wcześniej może sprawić im przykrość. W takim przypadku warto rano porozmawiać z dzieckiem i uprzedzić go, że taka sytuacja nastąpi.

Niestety, nie jest to możliwe. Istnieje możliwość rezygnacji z obiadów, jednak cena za turnus pozostaje niezmienna. Należy pamiętać, że przy rezygnacji z obiadów trzeba dziecku dostarczyć posiłek samodzielnie.

Tak. Zawsze wykupujemy polisę grupową ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.

Tak. Jesteśmy legalnie działającą firmą. W zwykłym trybie wystawiamy paragony klientom, zaś w przypadku chęci otrzymania faktury rodzic jest zobowiązany zgłosić nam ten fakt rano w pierwszym dniu półkolonii. W takim przypadku przygotujemy fakturę.

Rodzic jest zobowiązany wpłacić zaliczkę w kwocie 150 pln w terminie 7 dni od dnia dokonania zapisu. Może też od razu wpłacić pełną kwotę należności. Standardowo przyjmujemy, że pozostałą kwotę Rodzic wpłaca gotówką pierwszego dnia półkolonii, przyprowadzając rano dziecko.

Oczywiście. Jeśli zgłoszona rezygnacja jest w terminie krótszym niż 30 dni do rozpoczęcia turnusu nie zwracamy Państwu zaliczki. Jeśli zrezygnują Państwo na 31 dni lub dłużej przed rozpoczęciem turnusu, zwrócimy zaliczkę.

Tak. W przypadku zapisania rodzeństwa rodzic otrzymuje 10% rabatu.
Nie dotyczy promocji First Minute i Cennika Specjalnego – rabaty nie łączą się.

Tak. Nie stawiamy żadnych warunków dotyczących miejsca zamieszkania.

Mieliśmy takie przypadki w przeszłości. Zawsze w takiej sytuacji należy skonsultować się z nami telefonicznie, co do specyfiki konkretnego przypadku. Wówczas podejmujemy wspólnie najlepszą decyzję dla dziecka.

Tak, jednak staramy się, żeby telefon służył tylko do komunikacji z rodzicami. Wyjątki:

  • np. dziecko ma jakąś ciekawą aplikację na swoim urządzeniu (np. do sterowania robotem), której pokazanie może być związane z tematem zajęć, ale też może zainteresować innych uczestników
  • robienie zdjęć z zajęć

Prosimy pamiętać, że organizator nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty przyniesione przez dzieci.

Dzieci mają prawo dokumentować swoimi aparatami pobyt na naszych półkoloniach. Prosimy by Państwo pamiętali o rozwadze podczas publikowania takich zdjęć z naszych półkolonii. Rodzice innych dzieci mogą sobie tego nie życzyć.

Staramy się nie wychodzić poza obręb placówki, gdzie odbywają się półkolonie. Zdarza się to wyjątkowo – np. gdy plac zabaw jest poza terenem zajęć. Natomiast wycieczek nie zapewniamy.

Można i nawet zapraszamy. Prosimy jednak zwrócić uwagę na tematykę poszczególnych turnusów.
W przypadku turnusów o różnej tematyce jakaś niewielka część rzeczy może się powtarzać. W przypadku o tej samej tematyce program w założeniu jest taki sam (w praktyce w 80-90%). Dlatego nawet jeśli dziecko jest szczęśliwe z tego, co było na naszych półkoloniach nie polecamy zapisywania go na 2 turnusy w tej samej tematyce, aby uniknąć przykrego rozczarowania i znudzenia dziecka tym, że jest tak samo.

Zapewniamy opiekę nad dziećmi od godziny 8.00 do godziny 17.00. Nie ma możliwości przesunięcia tych godzin.

W żadnym wypadku. Polecamy zakładkę „Przykładowy Program Dnia”. Przy komputerze dzieci są najwyżej godzinę. Nawet jeśli konkretna aktywność przy komputerze przewidziana jest na 2,5 godziny to w ciągu tego czasu robimy przerwy na gimnastykę.

To jedno z trudniejszych wyzwań stojących przed nami, jako organizatorami półkolonii. O ile w trakcie zajęć cyklicznych mamy do czynienia z dziećmi z jednej szkoły, nierzadko z tej samej klasy, chodzących co tydzień, to w przypadku półkolonii różnic w grupie jest więcej – dzieci są z różnych szkół. Niektórzy chodzą na nasze zajęcia cykliczne, inni chodzą do innych organizatorów, a kolejni nigdy nie mieli do czynienia z robotyką. Z tego powodu pierwszy dzień półkolonii służy do zdiagnozowania grupy, którą mamy. W zależności od tej oceny próbujemy zmienić szczegóły programu, żeby wszystkie dzieci były zadowolone z uczestnictwa w półkoloniach. 

Zdajemy sobie sprawę, że każde dziecko jest wyjątkowe. Wiemy także, że dzieci w tym okresie życia mają problemy charakterystyczne dla tego wieku (np. ze zbytnim przywiązaniem do rodzica). Jeśli mają Państwo wątpliwości czy zapisać pięciolatka na nasze półkolonie zapraszamy do kontaktu telefonicznego aby się z nami skonsultować.

Mieliśmy podobne przypadki i wyrażaliśmy zgodę na to, by rodzic mógł przez jakiś czas zostać z dzieckiem. Namawiamy do tego, by w takiej sytuacji ograniczyć wspólny pobyt do niezbędnego minimum. Od czasu jak organizujemy zajęcia mieliśmy tylko jeden przypadek, gdy rodzic po wspólnej godzinie spędzonej z dzieckiem podczas półkolonii, zdecydował dziecko zabrać (chłopiec miał 5 lat).

Rodzic sam musi podjąć decyzję. Nie posiadamy informacji o programach edukacyjnych czy półkoloniach prowadzonych przez inne firmy.

Niestety, w takim przypadku nie dokonujemy zwrotu pieniędzy. Z zasady nie zwracamy pieniędzy Rodzicom, gdy zajęcia odbywają się normalnie. Proponujemy niewykorzystane dni zrealizować podczas innego turnusu naszych półkolonii (w miarę wolnych miejsc), skorzystac z rabatu na organizowane przez nas urodziny lub wybrać rekompensatę w postaci produktów z naszego sklepu (figurki, maskotki, poduszki, okulary, torby i wiele innych artykułów).

Niestety nie możemy tego zagwarantować. Staramy się, żeby menu obiadowe było urozmaicone i smaczne. Jednak ogólne statystyki obiadowe co do jedzenia podczas półkolonii nie są zbyt optymistyczne. Nie zmuszamy dzieci do jedzenia (ale zachęcamy). Zawsze mamy na takie okoliczności dodatkowe jedzenie w postaci owoców lub wafelków. Jeśli Państwo macie przeczucie, że dziecko nie będzie chciało jeść naszych obiadów (lub są co do tego duże wątpliwości) możecie przygotować dziecku więcej prowiantu (np. kanapki, naleśniki).

Należy ten fakt skonsultować z nami zanim dokonają Państwo zapisu na półkolonię. W dziewięć na dziesięć przypadków znajdujemy rozwiązanie, jednak jest to możliwe wyłącznie wtedy, gdy wiemy o tym wcześniej.
Dodatkowo prosimy o wpisanie takiej informacji w polu Uwagi w formularzu zapisów.